Dag 3 in NewYork - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Dag 3 in NewYork - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Dag 3 in NewYork

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

01 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Maandag 1 augustus

Op ons gemak opgestaan en weer bij Georgie’s ontbeten. Met de metro richting Soho om wat te winkelen. Bij Victoria’s Secret en Pink( is ook van Victoria’s Secret) hebben de meiden nog iets gekocht. Toen door “Little Italy” gelopen. De Italiaanse wijk met heel veel leuke restaurantjes. Hierna kom je in “China Town”. Het is onvoorstelbaar hoe de hele omgeving, winkeltjes, straat verkoop en zelfs geur opeens compleet anders is.
We hebben heerlijk gegeten in een heel mooi Italiaans restaurant Gelso&Grandi, we hebben er een middag diner van gemaakt en vanavond nemen we wel een sandwich.
Met de metro weer op pad, richting Empire State Building. Vandaar richting de ‘high line’ - een oude hoger gelegen metrolijn die is behouden en waar ze een prachtig wandelpad van hebben gemaakt. Hier hebben we een gedeelte van gelopen.
Toen met de metro weer richting het hotel.
Onze dagen New York zitten er bijna op. Morgen om 9.30 uur vliegen we van Newark richting Las Vegas. Het waren drie prachtige dagen in New York, die we niet hadden willen missen.

• 02 Augustus 2016 - 09:02

Madelon:

Super! Leuk om zo mee te kunnen genieten van New York. Ik wens jullie alvast een goede vlucht naar de volgende bestemming.
    Hier gaat alles prima. We gaan vanmiddag de verjaardag van opa vieren.
    X

• 02 Augustus 2016 - 10:50

Rian:

Er zit een hoog tempo in bij jullie, super! Goede reis voor over een paar uurtjes.
    Op naar jullie spannende activiteiten in Las Vegas;)

• 03 Augustus 2016 - 09:10

Oma Corrie:

Leuke verslagen. Dirk heeft geholpen, dat ik kon lezen en kijken (foto)

• 04 Augustus 2016 - 17:36

Oma Corrie:

hallo alle vier.
    Wat geniet ik van jullie verslag. Terug van fietstocht heb ik ze allemaal nog weer gelezen. Groetjes uit Eindhoven.