Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Bryce

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

04 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Donderdag 4 augustus

Bij het hotel in Zion zaten Hummingbirds die werden gevoerd met suikerwater. Wat een geweldig mooi klein vogeltje.
Weer een mooie autotocht richting Bryce. Soms heb je het gevoel echt terug in de tijd te gaan. De soort boerderijen met alles er omheen, heel leuk om te zien.
We kwamen langs Red Canyon, prachtige rode rotspartijen. Even gestopt voor foto’s en weer snel door naar Bryce. Daar waren we rond lunchtijd dus eerst in het park een broodje gegeten. De chipmunks lopen overal rond en er zitten ook prachtige vogels die vlakbij komen. We hebben een geweldige wandeling gemaakt. Omdat je omlaag gaat zie je de Hoodoos van heel dicht bij. Hoodoos zijn aardpiramides die ontstaan zijn door erosie. Ze zijn prachtig van kleur en vooral omdat allemaal naast elkaar staan is het heel indrukwekkend.
We waren gelukkig weer op tijd bij de auto want een flinke onweersbui kwam langs.
Rond 16 uur waren we bij het hotel. Daar gebruik gemaakt van de laundry-area en twee wasjes gedraaid en gedroogd. Dan kunnen we er weer even tegen.
Morgen blijven we in Bryce en gaan we nog een mooie wandeling maken. We hebben er zin in!

• 05 Augustus 2016 - 10:13

Madelon:

Prachtige foto's!!! X

• 05 Augustus 2016 - 22:09

Rian:

prachtig!!! Wat voor blauwe vogel met kuif heb je gefotografeerd?