Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Sedona

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

12 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Sedona

Vrijdag 12 augustus

Vanmorgen lekker ontbeten in het hotel. Soms hebben inclusief en soms exclusief ontbijt. Als we zelf ontbijten is dat ook geen probleem want we hebben altijd een koelkast of koelbox waarin we melk, vleeswaren, kaas en ijsbergsla hebben. Ook chocoladepasta en pindakaas zitten in het assortiment en zo wordt ook de lunch vaak door ons zelf prima verzorgd. Natuurlijk is het voor de afwisseling wel lekker om in het hotel te ontbijten, lekkere geroosterde boterhammen, heerlijke Griekse yoghurt, vers fruit en roerei!
We gaan vanmiddag met de razor rijden. Normaal kost dit meer dan $300,- voor 4 uur. Wij krijgen dit nu voor $99,-, maar dat moeten we wel naar een verkooppraatje over timesharing (het gaat over het inkopen van vakanties.), we hebben dit netjes doorstaan. Na de lunch zijn we op pad gegaan met onze buggy. All snel zaten we op ons speciale pad, alleen bestemd voor 4-wheel drive maar met een gewone auto wil je er ook echt niet rijden. Ongelooflijk wat een stenen, en Peter er maar overheen en tussendoor manoeuvreren. We hebben veel plezier gehad. Het was ruim een uur naar boven. Daar hebben we mooie foto’s gemaakt en toen weer naar beneden. Jiska heeft ook nog gereden en ze vond het super vet! Alles in dit stadje is super relaxt. Iedereen neemt zijn tijd en dat geeft wel een heerlijk gevoel. Morgen gaan we richting San Diego, is wel een lange reis van 700 km. We zijn uitgenodigd om ’s avonds te komen barbecuen bij Juul en Susanne. Susanne is de dochter van Coby en Pieter en zij wonen in San Diego. Hoe leuk kan het allemaal wel niet zijn!

• 13 Augustus 2016 - 09:29

Rian:

Spannend hoor zo'n autorit! En dadelijk een flink stuk rijden!
    De groetjes voor Suus en Jules!!!

• 13 Augustus 2016 - 15:52

Suzan:

Gaan we zeker doen!

• 18 Augustus 2016 - 08:47

Madelon:

Whaaaaa leuke foto van jullie in de auto!!