Dag 11 - Reisverslag uit Guardalavaca, Cuba van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Guardalavaca, Cuba van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

03 Mei 2018 | Cuba, Guardalavaca

Vroeg uit bed want om 8 uur worden we opgehaald. Met 38 man op een grote catamaran. De sfeer zit er meteen goed in. Heerlijke muziek, zon en varen!!!
We hebben genoten. Op twee verschillende plekken hebben we gesnorkeld.
Wat is het toch mooi om naar al die tropische vissen te kijken. Er waren prachtige paarse bladeren die op de stroming op en neer gingen. En alle kleuren vissen. Zwart/wit/geel of zwart met blauw en nog veel meer. Zo mooi!!!
Als lunch hadden Peter en ik een heerlijke kreeft! Was smullen!!!! Om 17 uur waren we weer terug in het hotel.
Was een super dag.
De “a la carte “ restaurant waren allemaal gesloten en het buffet restaurant was geen optie dus we zijn naar een heel leuk restaurant gegaan naast ons hotel aan het strand. Daar hebben we heerlijk gegeten en super gezellig. 100x beter dan in het hotel!
‘s Avonds nog gezellig muziek in het hotel. Wat is dat toch leuk in Cuba! Muziek en dansen!!!!