Reisdag - Reisverslag uit Havana, Cuba van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit Havana, Cuba van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Reisdag

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

22 April 2018 | Cuba, Havana

Na een vlucht van ruim 9 uur zijn we geland op Cubaanse bodem. We werden opgewacht door Gladys, onze Cubaanse reisleidster, en na geld gewisseld te hebben gingen we met een bus richting ons Hotel in Havana. Een route langs de kust, de atlantische oceaan. Onderweg zagen we veel grote roofvogels en gieren. Ook de fregatvogel gespot. We zijn een prachtige vallei gepasseerd met hele hoge palmen. Helaas was het bewolkt gelukkig geen regen. Tijdsverschil is 6 uur vroeger. Om 21 uur Cubaanse tijd waren we in hotel. Dat is heel groot, open, maar niet zo goed onderhouden, wat hier overal een probleem is. Onze kamer is eigenlijk een appartement. Woonkamer met keuken, slaapkamer en badkamer. Ziet er keurig uit, ruikt wat muf maar het bed is prima.
Nig snel iets gegeten en onze eerste Cubaanse cocktail gedronken: Cuba Libre en Mojito! Om 22 uur lagen we in bed. Was een lange dag!

• 23 April 2018 - 10:19

Cobi:

Goedemiddag,
    dat was een goed begin. Pinpas ingeslikt. Maar gelukkig jullie hebben er nog één.
    Hier hebben we dit weekend genoten van het prachtige weer. En nu maandagmorgen weer een zonnetje erbij. Ik ben benieuwd hoe het huiskamerdiner gaat worden. we lezen het de komende dagen.
    Liefs