Dag 12 - Reisverslag uit Guardalavaca, Cuba van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Guardalavaca, Cuba van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

03 Mei 2018 | Cuba, Guardalavaca

Een dag bij het hotel maar bij niks moet en alles mag.
Om 8 uur verzamelden de liefhebbers op het strand voor een bootcamp. Ilona, uit Vlissingen, is een fanatiek bootcamp instructrice. Met 10 man hebben we allerlei oefeningen gedaan en afgesloten met een duik in zee. Was erg leuk.
We hebben ontdekt dat er ook een leuk ontbijt restaurant is dus om 9 uur heerlijk ontbeten.
Om 11 uur ben ik met Gerard op de catamaran gaan varen. Gerard is een ervaren zeiler maar hij mocht niet zelf zeilen, helaas. Na 10 min heen en daarna weer terug zat het er al weer op maar het was leuk.
Verder lekker lui in de schaduw gelegen. Peter is ‘s middags nog weg geweest op de catamaran.
We hebben nog een jarige in ons midden. Ilona is morgen jarig maar dat is onze reis dag dus gaan we het vanavond al vieren, tenslotte is ze Nederlandse tijd al jarig! We eten vanavond in een fatsoenlijk restaurant!
Morgen om 9.30 uur worden we op gehaald met een bus. Er staat ons een lange vlucht te wachten. Om 12.50 uur vliegen we van Holguin naar Cancun, Mexico . Daar hebben we een tussenstop en dan terug naar Nederland. Vrijdag 4 mei rond 8.30 uur zijn we in A’dam.
We hebben een fantastische reis gehad door een heel bijzonder land. Ik had dit voor geen goud willen missen alleen snap ik het systeem nog steeds niet. Er is zo veel ongelijkheid in dit communistische land. Ik denk dat er nog heel veel gaat veranderen. We gaan het volgen!!!!!

• 03 Mei 2018 - 18:23

Sigrid:

Wat hebben jullie een geweldige reis gehad!!
    Maar ik blij dat ik jullie morgen weer even goed kan knuffelen!!

• 03 Mei 2018 - 18:35

Luvic:

We kregen zojuist verslagen van 4 dagen tegelijk binnen (dagen 9 t/m 12). Waarschijnlijk zijn jullie nu al op de terugreis. Leuk om te lezen en een bijzondere ervaring, dat communisme! Wat betreft het weer in Nederland boffen jullie. We gaan naar de 25 graden van het weekend en begin volgende week mogelijk nog warmer. Dus wat temperatuur betreft wordt dat een zachte landing. Goede terugreis. Luvic &Rian

• 03 Mei 2018 - 20:30

Cobi Loeffen:

Hi Suzan,
    Ook wij kregen vandaag 4 verslagen. Leuk om te lezen, jullie hebben veel gezien en weer helemaal anders. Goede terugvlucht.
    Cobi en Pieter