Dag 2 NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Dag 2 NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Dag 2 NY

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

31 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

Zondag 31 juli

Om 8 uur opstaan en na een lekker ontbijt weer op pad. Nu met de metro richting uptown Manhattan. Omdat er regen verwacht wordt gaan we naar het Museum of Naturalis History. Het ontstaan van de aarde, het ontstaan van leven met de evolutie theorie, de diversiteit van de planten en dieren en nog veel meer. Te veel om allemaal te bekijken.
Van het museum uit hoefde we alleen maar over te steken om in Central Park te komen. Het was inmiddels droog dus we konden er mooi door heen wandelen. Ratten, eekhoorns en roofvogels hebben we van dichtbij kunnen zien. ( die roofvogels hebben voldoende ratten om daar te vangen). We hadden ook een prachtig uitzicht op de oudere skyline van NY. Via 5th Avenue richting Time Square om bij de TKTS te kijken of ze goedkopere kaartjes hebben voor een musical. Voor nog een belachelijk bedrag hebben we kaartjes voor de musical op Broadway: Paramour, a cirque du soleil. Op de tweede rij hadden we een prachtig zicht op een geweldige musical met super zang en fantastische acrobatiek. Het was het geld dubbel en dwars waard. Om 22.15 weer terug in het hotel, lekker met de beentjes omhoog en lekker slapen.

• 01 Augustus 2016 - 07:23

Olivier:

Werkt dat dat TKTS? Wij zitten ook te kijken voor broadway kaartes nog namelijk

• 01 Augustus 2016 - 09:05

Madelon:

Gaaf!

• 01 Augustus 2016 - 09:20

Rian:

Wat hebben jullie al veel gedaan!!! En die musical van cirque du soleil!!! Super!
    liefs vanuit een warm Italie met af en toe een bui.

• 01 Augustus 2016 - 10:57

Diliwest:

He,

Leuk dat jullie een reisverslag bijhouden.

Ziet er leuk uit. Groeten wij vertrekken vanmiddag weer naar huis. Het was heel leuk op de Azoren.

Gr diliwest