Bryce dag twee - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Bryce dag twee - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Bryce dag twee

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vrijdag 5 augustus

Omdat we twee nachten in Bryce blijven hebben we een rustige dag om op te starten. We gaan met de auto met z’n vieren het park in maar Jiska en Sigrid gaan een wandeling op ' the Rim' maken en met de bus terug. Peter en ik gaan een Hike maken tussen de Hoodoo’s.
We starten met de helft van de Navajo trail. Daarmee gaan we naar beneden. Dat betekent eerst flink dalen zo’n 250 meter. Dan steken we over naar de Peekabooloop trail. Dit is een wandeling van 4,8 km maar deze gaat ook steeds in omhoog en omlaag en is best heftig maar omhoog doen we het gewoon rustig aan. Maar wat mooi, we worden er stil van, iedere keer krijg je weer een nieuwe kijk op de verschillende hoodoo’s. Het ene uitzicht is nog mooier dan het andere. Wat een wonder van de natuur en wat bijzonder om daar tussen te mogen lopen. Via de tweede helft van de Navajo trail zijn we weer omhoog gelopen en na ruim drie uur waren we weer terug bij de auto en een fantastische wandeling achter de rug. We hebben 500 hoogte meters gemaakt en voor mensen die altijd vlak lopen is dat best heftig.
De meiden hebben ook een geweldige wandeling gehad met prachtige uitzichten waar ze ook super mooie foto’s van gemaakt hebben.
Net nog lekker gezwommen en zo meteen naar de opening van de Olympische Spelen kijken. Daarna gaan we eten met een Western show. Morgen een reisdag naar Moab en we zijn natuurlijk benieuwd wat dat weer gaat brengen.

• 06 Augustus 2016 - 09:48

Luvic:

Leuk verslag en mooie foto's. Knap gewandeld, moet een hele bijzondere ervarjihggg zijn

• 06 Augustus 2016 - 10:12

Linda:

Wat een fantastische reis! Genieten ! Ik vind de trouwfoto's erg leuk.

• 06 Augustus 2016 - 11:10

Rian:

Indrukwekkend! Die foto's met die heldere blauwe luchten geven een prachtig contrast!

• 06 Augustus 2016 - 14:05

Madelon:

Prachtig!! Goed gelopen zeg!!

• 06 Augustus 2016 - 16:06

Cobi Loeffen:

Dat was een hele wandeling , maar ook een hele bijzondere, we hebben de foto's er nog een keer bij genomen. In Moab sliepen wij in 'The Riverside Inn"