Voorbereiding - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Suzan Meijer - Droppert - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: suzanmeijer

Blijf op de hoogte en volg Suzan

12 Juli 2011 | Nederland, Helmond

We zijn alles aan het klaar leggen. Blijft wel moeilijk om keuzes te maken, wat mag wel en wat mag niet mee! Vrijdag komt steeds dichterbij. We vliegen om 11 uur met Singapore airlines. We hebben besloten om gewoon met de auto naar schiphol te gaan i.p.v. met de trein. Wel zo makkelijk.
We hebben er zin in. Peter en Sigrid werken nog tot vrijdag bij Kuijpers en Jiska en ik rommelen lekkere aan in huis. Morgen gaan Jiska en ik nog taartversieren bij een collega. We hebben er zin!

• 12 Juli 2011 - 11:15

Sabine, Bruno & Nina:

Hej lieverds,

Wij wensen jullie een heeeeeele mooie, speciale reis toe!
    Weet niet of we elkaar nog zien deze week, maar we houden zeker contact.
    Geniet van alle mooie dingen en pas goed op jezelf!

Liefs, Sabine, Bruno en Nina

• 12 Juli 2011 - 15:06

Mathilde:

Da's toch ook een deel van de pret, dat inpakken en voorbereiden. De kriebels voelen om te gaan etc. Heel goede start van een fantastische ervaring gewenst!